Flere har allerede tegnet et helt års abonnement på Breaking Ideas plakaten. En har hængt den op i udviklingsafdelingens mødelokale. En har hængt den op på sit kontor. En har hængt den op derhjemme, så hans børn får gode idéer hver måned.
Det smarte ved en plakat, der hænger et sted, hvor alle kan se den, i stedet for en rapport, der ligger i skuffen, er jo at prisen per medarbejder per dag er lokkende lav. 149 kr. om måneden. 5 kr. om dagen. 1.788 for et helt år. Dividér selv med antal medarbejdere, der får glæde af idéerne. Og jo flere der ser plakaten, jo flere idéer får I som organisation tilbage.
Når du ser bjælken med BREAKING NEWS på skærmen, så er tingene jo sket. BREAKING IDEAS er det interessante. Hvad sker der lige om lidt? Hvad skal vi allerede forholde os til nu, når vi tilrettelægger vores arbejde?
Landmænd får SMS’er hvis kornet er ved at forrådne
Vacciner uden nål
Kræfttest 26.000 gange billigere end før
Parkeringsbilletter der dufter
Overfør data gennem kroppen
Skibsmaling der “puster” vand væk for at mindske modstand
Det er nogle af de Breaking Ideas, jeg har indsamlet for juni måned. Se en smagsprøve på plakaten her (lav opløsning). Den kan blive din for 249 kr. + moms. Det er inklusiv forsendelse. Den er A1-størrelse, så man kan se, I tager idéudvikling alvorligt. Og på den trykte plakat står idéerne naturligvis helt skarpt.
Plakaten bliver hængt op overalt. Se med her:
http://www.flickr.com/photos/carstenborch/sets/72157629862287282/
Og hør radioindslag om plakaten og Easyfoods case med at trække produktion tilbage til Danmark her:
Og så var der det med det gratis foredrag….normalpris for mit foredrag “50 Breaking Ideas på 30 minutter” er kr. 4.995 + moms.
Den første, der ringer, får det gratis. Den næste får det møgbilligt, men tjek lige reglerne her:
http://carstenborch.dk/2012/05/31/den-forste-der-ringer-far-et-gratis-foredrag-den-naeste-far-det-mogbilligt-men-bor-lige-laese-reglerne/
Del dine idéer, så får du flere….